Reklamácie

S účinnosťou od 1.3.2012 sme ukončili maloobchodný predaj hardware na slovenskom trhu, naďalej sa budeme venovať iba dodávkami veľkých riešení a internetovým službám.

Pre reklamáciu u nás zakúpeného tovaru prosím využite náš zoznam servisných stredísk:

 

BenQ

Helpdesk: +421 252 626 557

Servisná RMA adresa pre projektory a monitory:

asupport.sk, Servis Bratislava, Stará Vajnorská 17/A, 83104, Bratislava,
tel: +421 91 17 92 034

Servis pre digitálne kamery:

Zasílajte Vaše BenQ digitálne kamery k servisu na tuto adresu:

AVION Shopping Park – Traco Computers, Ivanska cesta 16, 821 04 Bratislava
Tel. +421 91 76 14 601

 

HP

Zoznam servisných partnerov HP nájdete tu. Zvozy poskytuje napr. swisshp.sk

 

Toshiba

Autorizovaným servisným strediskom je swisshp.sk

 

TomTom

Pre zadanie opravy volajte:

+420 239 000 491
pondelok-piatok 09:00 – 16:00

Servisné stredisko TomTom poskytuje vlastný zvoz zadarmo z celého Slovenska.

 

Asus

Pre zadanie kliknite na: http://rma.asus.de/pick_eu/cz/

Servisné stredisko Asus poskytuje vlastný zvoz.

 

Acer

Stránky servisu tu.

Volejte +421 2 4920 7070

 

Canon

Seznam servisných stredísk naleznete tu.

 

Konica-Minolta

Seznam servisných stredísk naleznete tu.

 

Fujitsu-Siemens

Seznam servisných stredísk naleznete tu.

 

Lexmark

Seznam servisných stredísk naleznete tu.

 

Samsung

Seznam servisných stredísk naleznete tu.

 

Epson

Seznam servisných stredísk naleznete tu.

 

Genius

Servisné stredisko naleznete tu.

Pred zaslaním tovaru do servisu je potrebné sa zaregistrovať.

Servisné stredisko Genius ponúka vlastný zvoz.

 

FunBeat

zasílá sa do ČR

Servisné stredisko naleznete tu.

Pred zaslaním je nutné vyplniť ich reklamačný protokol, dostupný z odkazu.

 

Požadavky na servis:

Tovar zasielajte vždy kompletný, priložte sprievodný list s popisom chyby a kópiu nákupného dokladu. Vhodne zabaľte – originálny obal, bublinky, vonkajšie krabice – tovar nesmie byť voľne ložený.
Niektoré servisy (napr.: Asus, Toshiba, TomTom) poskytujú vlastný zvoz. Pred zaslaním tovaru do servisu odporúčame informovať sa o požiadavkách pre prijatie reklamácie. Vyžadovaný môže byť originálny záručný list alebo registrácie pred zaslaním tovaru.

Ostatné produkty neuvedené v zoznamu výrobcov výššie prosím zasielajte na adresu:

Axfone s.r.o., Reklamace, Kodaňská 46, 101 00, Praha 10, ČR